carvertical VIN

SKODA Octavia si Superb disponibile cu tractiune integrala si DSG

img
Home / Stiri si noutati auto / SKODA Octavia si Superb disponibile cu tractiune integrala si DSG

SKODA Octavia si Superb disponibile si cu tractiune integrala si transmisie automata•    Pentru prima data, tractiunea integrala poate fi comandata împreuna cu transmisie automata cu dublu ambreiaj si cu 6 trepte de viteza (DSG)•    Motorul 2.0 TDI cu injectie directa Common-Rail si cu filtru de particule, genereaza 103 kW•    Modelul de top Superb si bestseller-ul Octavia au devenit acum chiar mai atractiveMlada Boleslav, 21 octombrie 2010 – Skoda ofera acum pentru modelele Octavia si Superb, si combinatia între transmisia automata cu dublu ambreiaj, cu 6 trepte de viteza (DSG) si tractiunea integrala. Noua configuratie va fi disponibila începând cu luna noiembrie, pentru puternicul motor diesel 2.0 TDI cu 103 kW (140 CP). Propulsorul dispune de injectie directa Common-Rail, precum si de filtru de particule diesel în standard si îndeplineste astfel cerintele stricte ale normei de poluare Euro 5.Prin lansarea variantei atractive tractiune integrala-transmisie automata, Škoda îsi subliniaza competentele în domeniul tractiunii integrale. Cererea pentru variantele cu tractiune integrala ale modelelor Superb si Octavia este de multi ani semnificativa. Fiecare al zecelea Superb vândut dispune de tractiune 4×4, iar la versiunea Superb Combi, chiar fiecare al cincilea. În cazul modelului Octavia Combi, cota celor cu tractiune integrala atinge 15%. Cititorii revistei AutoBild Allrad au ales în repetate rânduri modelul Octavia Combi 4×4 ca fiind “Masina cu tractiune integrala a anului”. Modelul Octavia Scout a fost desemnat cu titlul “Best Crossover Estate” oferit de revista britanica 4×4.La Škoda, DSG si tractiunea integrala de ultima generatie ofera hightech la nivel superior: pentru mai mult confort si mai multa siguranta. Cuplajul Haldex din cea mai tânara generatie, si anume a patra, preia sarcina distributiei electronice a puterii pe puntile fata si spate. Când masina se deplaseaza pe sosele obisnuite, asfaltate, 96 % ale puterii de tractiune sunt transmise puntii fata. Imediat ce suprafata de rulare devine nefavorabila, sistemul Haldex reactioneaza în fractiuni de secunda si redirectioneaza cuplul spre rotile care dispun de cele mai bune conditii de tractiune. Pâna la 90 % ale puterii sunt transmise catre puntea spate. Rotile sunt controlate individual si electronic. Astfel masina poate fi mai bine controlata, în combinatie cu sistemele ABS si ESP si îsi pastreaza stabilitatea chiar si pe terenul dificil sau pe suprafete cu conditii extreme.Pentru Škoda, aceasta noua oferta face parte din promisiunea “Simply Clever”. Obiectivul consta în optimizarea permanenta a gradului de utilitate al masinilor, în combinatie cu un raport optim pret-oferta pentru client. Succesul confirma calitatile marcii: în doar primele opt luni ale anului 2010, au fost livrate aproape o jumatate de milion de masini. Aceasta înseamna o crestere de peste 13 % fata de anul precedent.

    Aboneaza-te la Newsletter

    Nume (necesar)

    Email (necesar)

    Leave a Comment

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *