carvertical VIN

Noua anvelopa MICHELIN CrossClimate

img
Home / Stiri si noutati auto / Noua anvelopa MICHELIN CrossClimate

Noua anvelopa MICHELIN CrossClimateMICHELIN CrossClimate este o anvelopa cu adevarat inovatoare întrucât se poate adapta unor conditii meteo variate. Cu alte cuvinte, este singura anvelopa care combina avantajele anvelopelor de vara cu cele ale anvelopelor de iarna.-    Frâneaza pe distante scurte pe suprafete uscate.-    Se încadreaza în clasa A de performanta la frânarea pe suprafete umede.-    Este omologata pentru utilizare în timpul iernii, lucru confirmat de marcajul 3PMSF (3 vârfuri muntoase/fulg de nea) de pe flanc, care indica posibilitatea utilizarii în timpul iernii, inclusiv în tarile în care echiparea cu anvelope de iarna este obligatorie în timpul anotimpului rece.Noua anvelopa MICHELIN CrossClimate adauga acestei performante, si celelalte caracteristici de marca ale anvelopelor MICHELIN: longevitate, economie de carburant si confort. Aceasta anvelopa va fi disponibila în plus fata de catalogul Michelin deja existent, care include game de anvelope de vara si de iarna. Anvelopele de iarna ramân importante în anumite piete si în anumite conditii.Performantele noii anvelope MICHELIN CrossClimate rezulta din combinarea a trei tehnologii:1.    Un compus inovator al benzii de rulare: În primul rând, banda de rulare este extrem de îngusta, crescând astfel capacitatea compusului de a adera la suprafata de rulare, indiferent de tipul acesteia (uscata, umeda, acoperita cu zapada). În al doilea rând, noul strat intern de cauciuc optimizeaza eficienta energetica a anvelopei, reducând generarea de caldura. Inginerii Michelin au redus acumularea de caldura prin utilizarea de siliciu de ultima generatie, pe care l-au introdus în amestecul de cauciuc, reusind astfel sa îmbunatateasca economia de carburant a anvelopei MICHELIN CrossClimate.2.    O combinatie inovatoare între profilul unic în V si noile lamele 3D interblocante.Acest profil unic în V, cu unghi revolutionar, optimizeaza aderenta pe zapada:-    Lateral, datorita unghiului zonei centrale a benzii de rulare-    Longitudinal, datorita unghiului mai larg din zona umerilor3.    Un profil în V care se combina cu noile lamele 3D auto-blocante: striate, cu o grosime variabila si geometrie complexa, aceste lamele produc pe zapada un efect de gheara, crescând în acest fel tractiunea.Ondulatiile verticale si laterale prevazute pe lamele asigura functia auto-blocanta a acestora. Altfel spus, lamelele adera unele la altele pentru o mai mare rigiditate a blocurilor de profil. Rezultatul îl constituie o stabilitate sporita a anvelopei, indiferent de fortele la care este supusa: forta longitudinala exercitata la frânare si accelerare si forta laterala exercitata în viraje. Prin urmare, precizia în deplasare si performantele generale pe carosabil uscat sunt îmbunatatite. Cu aceasta combinatie de tehnologii avansate, rigiditatea benzii de rulare este sporita, rezultatul fiind nu doar o manevrabilitate optimizata pe suprafete uscate, ci si o longevitate crescuta.Tehnologiile avansate utilizate, la care se adauga si tehnologia EverGripTM din zona umerilor, asigura performante excelente pe zapada, precizie pe suprafete uscate si longevitate optima.Combinatia inovatoare dintre blocurile de profil cu margini tesite si lamelele de înalta performanta asigura un contact optim cu suprafata de rulare, pentru îmbunatatirea performantelor în ceea ce priveste frânarea pe carosabil uscat. Prin acest design inovator, Michelin combina blocurile de profil cu margini tesite cu lamelele complexe, pentru frânare si tractiune excelente pe zapada.

    Aboneaza-te la Newsletter

    Nume (necesar)

    Email (necesar)

    Leave a Comment

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *