carvertical VIN

A inceput productia noului BMW Seria 3 la uzina din Munchen

img
Home / Stiri si noutati auto / A inceput productia noului BMW Seria 3 la uzina din Munchen

A inceput productia noului BMW Seria 3 la uzina din MunchenMünchen. BMW Group a investit o jumatate de miliard de euro în constructia noului BMW Seria 3 la uzina din München, acolo unde productia a debutat luni, 28 octombrie 2011.”BMW Seria 3 este cel mai important model aflat în productia de serie a BMW Group, precum si modelul cu cele mai importante vânzari din întregul segment premium. Pentru a avea certitudinea ca a sasea generatie BMW Seria 3 va parasi linia de productie cu aceeasi calitate inegalabila, am investit aproximativ 500 milioane de euro în uzina numarul unui de la München. Iar acest lucru a însemnat garantarea a 9.000 de locuri de munca”, a declarat Frank-Peter Arndt, membru în Consiliul Director al BMW AG si director pentru productie.Cu putin înainte de startul productiei noului BMW Seria 3 Sedan, Christian Ude – primarul orasului München – si Manfred Schoch, presedintele Consiliului Supervizor al BMW Group, au vorbit si ei în fata unei numeroase audiente formata din angajatii uzinei BMW din München.”Ca rezidenti în München, ne putem considera norocosi ca productia noului Seria 3 se realizeaza aici, ceea ce reprezinta un semnal clar si impresionant al angajamentului pe care BMW îl are fata de München”, a spus Christian Ude. „BMW este nu numai unul dintre principalii angajatori si platitori corporate de taxe, ci contribuie în mod activ si la bunastarea orasului.”Manfred Schoch a completat: „Pentru aceasta realizare din partea uzinei din München, un merit îl au si angajatii – foarte motivati si implicati -, care au investit eforturi deosebite si o daruire deplina în asigurarea faptului ca aceasta locatie îsi mentine atractivitatea si avantajul competitiv”.Lansarea productiei celei de-a sasea generatii BMW Seria 3 reprezinta startul unei noi ere la uzina numarul unu din München. Investitiile s-au facut, printre altele, în echipamente inovatoare de productie si tehnologii revolutionare de fabricatie. Acestea sunt parte a unei strategii pe termen lung al carei obiectiv este consolidarea competitivitatii si a viabilitatii viitoare pentru uzina din München. Astfel sunt garantate 9.000 de locuri de munca în capitala landului Bavaria. Pentru a realiza acest obiectiv, BMW Group a semnat, la sediul central, un angajament special cu privire la responsabilitatea sociala.Uzina de la München este un punct strategic al retelei mondiale de productie pe care o detine BMW Group. Fabrica este punctul principal de productie a noului BMW Seria 3.Furnizarea pentru toate regiunile mapamondului se va face direct de la uzina numarul unu pentru a se asigura o lansare simultana pe piata. În plus, uzina de la München este cea care determina secventa de asamblare si arhitectura proceselor pentru productia BMW Seria 3 în numele întregii retele de productie. Datorita unor procese standardizate de fabricatie si a unor sisteme eficiente de productie, punctul maxim la uzina de la München va fi atins într-un timp scurt. La doar trei luni de la startul productiei BMW Seria 3 Sedan se va atinge capacitatea maxima de productie – 680 de unitati pe zi. La acel moment, capacitatea totala a uzinei va depasi 900 de automobile pe zi.Uzina de la München impune standarde pentru constructia automobilelor moderne.Localizarea uzinei în cadrul orasului înseamna câteva provocari speciale pentru locatia BMW din München. Infrastructura complexa de productie, care se întinde pe o suprafata totala de aproximativ 700.000 metri patrati, presupune o densitate foarte mare. Cel mai important model produs în serie de constructorul premium din Bavaria este fabricat pe cinci niveluri diferite. Coordonarea buna între productie, logistica, transport si administratie – totul într-un spatiu limitat – este o realizare care poate fi considerata un tur de forta în industria auto din prezent.Facilitati de avangarda pentru productia inovatoare a automobilelor.Pentru a asigura cel mai înalt nivel de precizie si eficienta, noile structuri de productie au fost create pentru toate zonele de fabricatie.Astfel, productia celei de-a sasea generatii BMW Seria 3 beneficiaza, de exemplu, de o presa noua, mai mare. Cu 17 lovituri pe minut, aceasta instalati se numara printre cele mai avansate la nivel mondial. Zilnic, presa prelucreaza 600 de tone si dezvolta o forta de apasare cuprinsa între 650 si 2.500 de tone. Astfel, într-un interval de numai 12 zile, acest utilaj foarte performant proceseaza aceeasi cantitate de otel ca cea care a fost necesara la constructia Turnului Eiffel din Paris. În plus, noua infrastructura de productie asigura si cea mai mare economie de spatiu sau debitarea optima a materialului. Pe lânga acestea, respectiva presa permite o îmbunatatire a calitatii si a eficientei.Roboti de ultima generatie functioneaza în atelierul pentru caroserii si în vopsitorie.Pentru productia noului BMW Seria 3, vechiul atelier pentru caroserii a fost demolat pentru a face loc unei cladiri complet noua. În acelasi timp, au fost montati numerosi roboti noi, unii dintre acestia operând anterior la uzina din Leipzig. Aceste sinergii au o contributie importanta la reducerea costurilor si la asigurarea unei utilizari durabile a resurselor. În plus, sunt utilizati si roboti cu laser de ultima generatie sau roboti avansati de sudura. Acum, acest proces modern la temperatura redusa este utilizat de doua ori mai des la BMW Seria 3 comparativ cu generatia anterioara a modelului, înlocuind partial sudura punctiforma conventionala. Tehnica inovatoare îmbunatateste semnificativ etansarea si prevenirea coroziunii.Caroseria rigida a noului BMW Seria 3 ofera dinamica, confort si siguranta mult îmbunatatite, chiar daca este mai usoara cu aproximativ 45 de kilograme fata de versiunea anterioara.La vopsitorie au fost montati noi roboti care realizeaza o etansare perfecta, etansare pe muchii si sub-etansare. În plus exista si o noua masina de spuma pentru izolare fonica. Aceasta introduce material izolant fonic în cavitati, unde se transforma în spuma. Rezultatul este o izolare fonica mult mai buna între compartimentul motor si habitaclu, ceea ce sporeste confortul interior.Eficienta ridicata a productiei datorita arhitecturii modulare a produselor si proceselor.În atelierul de asamblare, arhitecturile modulare standardizate ale produselor si proceselor asigura un nivel ridicat al productivitatii si variabilitatii. Procesul de productie al noului BMW Seria 3 aplica sistematic strategia BMW Group de productie a mai multor versiuni pe aceeasi linie principala de asamblare. Cu alte cuvinte, diferite variante ale unei game de model sunt construite simultan pe aceeasi linie de productie. Cu aceste procese inovatoare de productie, noi facilitati de fabricatie si tehnologii de ultima ora, uzina din München impune standarde exemplare în ceea ce priveste productia durabila si cu spirit ecologic. Printre masurile de modernizare se numara si reconstructia centrului de logistica, bunuri interne (goods inwards) si punerea în functiune pentru a asigura furnizarea de materiale spre linia de asamblare.Productie curata: acum, procese de fabricatie fara deseuri nereciclabile.Prin noul BMW Seria 3, BMW a reusit sa implementeze procese de productie care au eliminat, practic, reziduurile nereciclabile si au redus aproape complet generarea de deseuri solide, apa reziduala si emisii, în timp ce zgomotul si vibratiile au fost reduse la minimum. Acum, cantitatea de deseuri nereciclabile rezultata de la fiecare automobil a fost redusa la aproximativ opt grame.În plus, peste 60% dintre masinile care parasesc uzina sunt transportate si livrate pe calea ferata. Datorita unei gestiuni foarte eficiente a resurselor, uzina din München reprezinta un punct de reper al productiei automobilelor si în privinta protectiei mediului. O alta prioritate majora a fabricii bavareze este dezvoltarea relatiilor de buna vecinatate. De exemplu, se acorda o atentie deosebita protejarii rezidentilor locali de zgomotul produs de uzina. Masurile de reducere a poluarii fonice includ utilizarea unor solutii inovatoare (amortizoare, echipamente de ventilatie si lambriuri antifonice), precum si a unei logistici optimizate pentru transport. Mirosul de la vopsitorie este evitat prin sisteme revolutionare de filtrare si oxidanti termici regeneratori. Pe lânga acestea, toate procesele de productie sunt monitorizate în permanenta, evaluându-se si impactul asupra rezidentilor locali.Uzina de la München este locul de nastere al BMW Group.Productia la principala uzina din München a început în 1922. În prezent, aproximativ 9.000 de oameni, proveniti din peste 50 de tari, sunt angajati aici. Numai în 2010, aproape 206.000 de masini au parasit liniile de asamblare aflate în centrul unei zone rezidentiale, cu impact minim asupra regiunii si mediului.La uzina din München a fost implementata schema „Today for Tomorrow”. Obiectivul acesteia – în special din punct de vedere demografic – este crearea locurilor de munca într-o maniera ergonomica, ce ia în considerare cerintele unei forte de munca a carei medie de vârsta este în crestere.Uzina din München este parte integranta a retelei de productie pe care BMW Group o detine la nivel mondial si este fabrica principala pentru noul BMW Seria 3. Alaturi de facilitatile principale din atelierul de caroserii, vopsitorie si liniile de asamblare, uzina din München cuprinde si un laborator, un atelier de presa, unul pentru productia motoarelor si a uneltelor, precum si pentru fabricarea echipamentelor de interior si a scaunelor. Astfel, reuneste cele mai diverse abilitatii si competente ale productiei automobilelor într-o maniera unica si exemplara.În prezent, productia cuprinde BMW Seria 3, motoarele BMW pe benzina, precum si propulsoarele superperformante pentru modelele BMW M sau Rolls-Royce. De asemenea, sunt produse uneltele de presare si componentele de caroserie pentru reteaua mondiala BMW Group. Pâna în prezent, la uzina BMW din München au fost produse peste 8,5 milioane de automobile.

    Aboneaza-te la Newsletter

    Nume (necesar)

    Email (necesar)

    Leave a Comment

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *